ЗАВАНТАЖЕННЯ

Шукати

Актуально Наші послуги

ІНФОРМАЦІЯ – ЗБРОЯ: КОМУ НАЛЕЖАТЬ УКРАЇНСЬКІ ЗМІ

Поширити

В Україні відсутній ринок засобів масової інформації. Переважна більшість медіа України – збиткові і спонсоруються фінансово-промисловими або політичними групами. Лише невеличка горстка ЗМІ намагається вижити за рахунок рекламних надходжень.

Здебільшого засоби масової інформації не гребують “джинсою” – матеріалами замовного політичного або економічного характеру, на яких немає позначок, які б вказували на фінансову мотивацію в їх виході. Це не означає, що українські мас-медіа – гарантоване зло. Виданням не вистачає ресурсів для виробництва якісного контенту, а український споживач не готовий за нього платити. Доводиться виживати за рахунок інших джерел. В багатьох випадках саме від власника ЗМІ, а не від журналіста, залежить спрямованість контенту. Тому українському глядачу, читачу або слухачу вкрай важливо знати, кому належить те чи інше медіа.


Курченко

Сергій Курченко

UMH Group

UMH – один з найбільших медіа-холдингів, який володіє та управляє низкою інтернет-видань, радіо, видає газети та журнали.

До UMH входять сайти та журнали: Forbes, Кореспондент, портали: bigmir.net, i.ua, tochka.net та football.ua. Холдинг видає газети “Комсомольська правда в Україні”, “Аргументи і Факти”, “Теленеделя” та журнал “Футбол”.

UMH управляє п’ятьма мережевими радіостанціями: “Авторадіо”, “Наше радіо”, Europa Plus, “Ретро FM” та “Радіо п’ятниця”. Холдинг також керує трьома локальними радіостанціями: Lounge FM, “Голос Столиці” та “Джем FM”.

Сергій Курченко став власником UMH Group в 2013 році, придбавши його у Бориса Ложкіна, який сьогодні обіймає посаду голови Адміністрації президента Петра Порошенка. До слова, Ложкін та Порошенко були партнерами по журналу “Кореспондент”.

Фінансувалася угода з придбання UMH кредитними коштами, які серед інших, видав державний “Укрексмібанк”. Як стало відомо в 2015 році, держбанк видав кредит на придбання медіа-холдингу в розмірі $160 млн.

В 2015 році американський видавничий дім Forbes заборонив UMH використовувати бренд “Forbes” в Україні. Після цього сайт журналу перевели на новий домен Forbes.net.ua. Сам журнал продовжує виходити.

Права на другий міжнародний бренд – жіночий журнал Vogue перейшли від UMH до “Медіа Група Україна” Ріната Ахметова.


Ахметов

Рінат Ахметов

Медіа група Україна

Холдинг “Медіа група Україна” мільярдера Ріната Ахметова об’єднує телеканали, сайти та друковані ЗМІ.

Його особливістю є акцент на регіональні ЗМІ, які транслюються або виходять в індустріальних містах України, де розташовані підприємства СКМ Ахметова.

Зокрема, в “Медіа групу Україна” входить загальнонаціональний телеканал “Україна”, кабельні телеканали “НЛО ТВ” та “Індіго”, спортивні телеканали “Футбол 1” та “Футбол 2”. Окрім них до групи входить підрозділ регіональних телеканалів: “Телеканал 34” (Дніпропетровськ), “Донбас” (Донецьк), та “Сігма” (Маріуполь).

Група друкованих ЗМІ Ахметова називається “Сегодня Мультимедиа”. Флагманом групи є щоденна газета “Сегодня” та однойменний сайт. Інші ЗМІ групи: журнал та сайт Vogue, регіональні видання – телегід “РИО”, суспільно-політичний тижневик “Донецкие новости”, політична газета “Приазовский рабочий” та “Дом Советов”.

В сегменті інтернет-ЗМІ Ахметову належать сайти: “Сегодня” (segodnya.ua), “Вечерний Донецк” (vecherka.donetsk.ua), Gorod (gorod.dp.ua), “Приазовский рабочий” (pr.ua) та “Донецкие Новости” (dnews.donetsk.ua).

До холдингу Ахметова також входить онлайн-сервіс OLL.tv – показ фільмів, програм та серіалів за підпискою.


Фірташ Льовочкин

Дмитро Фірташ                              Сергій Льовочкін

Inter Media Group

Головним активом в холдингу Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна є загальноукраїнський телеканал “Інтер”. Крім нього, в групу входить низка нішевих телеканалів: НТН, “Мега”, К1, К2, “Ентер Фільм” та дитячий телеканал “Піксель”.

Льовочкін – колишній голова Адміністрації президента Віктора Януковича, зараз він є народним депутатом від “Опозиційного блоку”. Фірташ знаходиться у Відні, де був затриманий в 2014 році. МВС України заявило, що на батьківщині його чекає арешт.

“Інтеру” належить служба новин “Подробності”, яка готує інформаційні випуски для телеканалу та розвиває власний сайт – podrobnosti.ua.

З інтернет-ЗМІ Фірташу та Льовочкіну належить інформаційне агентство “Українські новини” (un.ua). До нього входить новинний портал Ukranews.com та фотопортал ukrafoto.com.


Пінчук

Віктор Пінчук

StarLight Media

Зятю другого президента України Леоніда Кучми належить шість телеканалів, які об’єднанні в холдинг StarLightMedia. Особливістю медіа-імперії Пінчука є акцент на розважальний контент.

До його холдингу входять телеканали: СТБ, ICTV, “Новий канал”, музикальні канали М1 та М2, а також телеканал QTV, що транслює мультфільми.

Холдинг володіє продакшином, який виробляє програми для телеканалів групи та сейлз-хаузом, що реалізує рекламу на телеканалах Пінчука.


Коломойський

Ігор Коломойський

1+1 Media

До медіа-холдингу групи “Приват” олігархів Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова входить вісім телеканалів.

Найціннішим в групі є загальноукраїнський канал “1+1”. Крім того, в “1+1 Media” входять телеканали: 2+2, ТЕТ, “ПлюсПлюс”, 1+1 International, жіночий телеканал Bigudi, телеканал інформаційного агентства УНІАН та Ukraine Today – телеканал, який здійснює трансляцію на інші країни.

З інтернет-ЗМІ Коломойському належить інформаційне агентство УНІАН, сайти ТСН.ua та Главред.info.


За цим посиланням можна переглянути pdf-файл з повним переліком ЗМІ, компаній, на які вони оформлені, та їх юридичними власниками: Кому належать українські ЗМІ.


Дмитро Король, Юрій Вінничук, Діана Косенко 

Матеріал з сайту INSIDER
Tags:

Вас може зацікавити

Leave a Comment